Hyung Jun at KiBum’s Musical_Hyung Jun and Kyu Jong at Kan Mi Yeon’s Best Friend Radio Show


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام سلام به همگیییییییییییییی....

چه خبر؟؟خوبین؟؟؟

امروز براتون عکسای هیونگو میذارم که رفته موزیکال کی بوم داداشش..هیونگ برات توبه نشده که با کیو بوم میگردی؟؟؟؟

به به..دخترا فک کنم ژاپنی باشن....

 

*****************************

و در ادامه عکسای نفس به توان دو....

واااااااااااای هیونگم و کیوم چقدر باهم ماه میشن....جفتتونو خیلی نازین....وای یکی منو بگیره..دلم برای کیو (.) شده.....

بچه ها این دختره هونیه که با هیون آهنگ پاپارازی خوندن...زشته...

وایی کیووووووووووووووووووووووو.....الهی خواهر به فدات....

داره یستردی میخونه...مامانییییییییییییییییی...

آخه کدوم آدم عاقلی وسط استدیو عینک دودی میزنه؟؟؟انگار چشای دختره زده بیرون...

هیونگ چرا همیشه این مدلی تیپ نمیزنی؟؟؟؟خیلی بهت میاد...لاویو....

کیو تو چقدر ضعیف شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب اینم از اینا...تموم شد...

بربچ باحال تی اسیی...نظر یادتون نرهههههههههههههههههههههههههههههه



نظرات شما عزیزان:

ويكي
ساعت20:53---17 آبان 1390
جيگملم ببخشين دير اومدم

واي هيونگ..دوسش دارم درحدتيم ملي

جيگملم من اون وبمو براي مدتي تعطيل كردم...به وبي كه در قسمت وب ادرس ميزارم بيا..الان هم ملينكمت وووهم عضو خبر نامه ميشم..وووووووخيلي خوشحالم كه جيگملم فيلم بازي كرده.

براي نويسندگي هم حاضرم شرايط اينا رو بگو


پاسخ:نه بابا این چه حرفیه عزیزم... ما بیشتر.. آهان که اینطور..باشه من از این بعد میام اونجا... وایی نگو..من دلواپسم...هیونگ..ای خدا همه جوره باید هواشو داشته باشم...


مزگان
ساعت3:21---10 آبان 1390
بسیار غالی بود همیشه وقتی می خنده غمهام و فراموش میکنم . مممممممممممممممنون .پاسخ:واااااااااااااااااااااای آره الهی به فداش شم...

only me
ساعت22:05---5 آبان 1390
واااى دقت كردى هيونك تقريبا هميشه همين ساعتو دستش مىكنه؟من دليلشو مىدونم.چون منم عينشو دارمو خيلى دوسش دارم!خودم بهش كفتم هى اونو دستش كنه!پاسخ:آره...خب من براش خریدم دیگه...خیلی خشگله ساعتش...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:Hyung Jun at KiBum’s Musical,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com